خبر افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در هنگام بارندگی تکذیب شد | قیمت‌ها مانند قبل است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما پیش‌تر نرخ کرایه‌های تاکسی را اصلاح کردیم. به این ترتیب، هنگام بارندگی کرایه‌ها افزایش نمی‌یابد و نرخ‌ها همان نرخ قبلی است.
خبر افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در هنگام بارندگی تکذیب شد | قیمت‌ها مانند قبل است
کد خبر : ۴۹۳۸۹

رئیس شورای شهر تهران گفت: در هنگام بارندگی افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها حذف شده است و قیمت مانند قبل است.

مهدی چمران امروز یکشنبه ۱۴ آبان در حاشیه جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: تشکری‌هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر که نماینده شورا در سفر به چین بود امروز گزارشی از سفر به چین ارائه می‌کند البته نمایندگان بیشتر سفر‌ها را کتبی اعلام می‌کنند، ولی چون این سفر حمل و نقلی بود یک جلسه زاکانی شهردار تهران گزارش دادند و امروز هم تشکری‌هاشمی به صورت خلاصه از این سفر گزارشی ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: امانی هم امروز گزارشی از یکی از محلات تهران که بازدید کردند ارائه می‌کند. در ادامه هم بخش کوچکی بحث درگاه مشترک باقی مانده که مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

به گفته چمران مجوز فروشی قبلا داده شده بود که یک فوریت آن در شورا به تصویب رسیده کمیسیون برنامه و بودجه موضوع را بررسی کرده و امروز قرار است در صحن مطرح شود.

وی در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی در روز‌های بارندگی گفت: این موضوع را برداشتیم و قیمت همان قیمت‌هایی است که قبلا اعلام شده تهران شهر کوچکی نیست امکان دارد در یک بخشش برف ببارد و در بخش دیگر باران و در جایی خشک خشک به همین دلیل نمی‌توانستیم این موضوع را لحاظ کنیم و مشکلاتی ایجاد می‌شد.

وی در خصوص تأمین بودجه لازم برای خرید‌های شهرداری گفت: برای خرید اتوبوس باید ۸۲.۵ درصد پول را دولت پرداخت کند البته در حال حاضر ۸۰ درصد کرده‌اند و الباقی از طریق بودجه تأمین می‌شود.

وی در خصوص ارسال متمم یا اصلاحیه بودجه به شورا گفت: متمم که باید آخر سال بیاید، ولی قاعدتا اصلاحیه بودجه به شورا می‌آید.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر مفقود شدن یک پرونده باغات در مدیریت شهر گفت: این موضوع را قرار است با حضور معاون شهرسازی بررسی کنیم و نتایج اعلام می‌شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
فارس
مجله زندگی
ارسال نظر